Današnji štrajk na Univerzitetu u Sarajevu, koji se kao sredstvo zaštite temeljnih građanskih prava organizira prvi put u historiji ovoga Univerziteta, traumatično ilustrira stanje u koje ga je dovela nekompetentna i izgubljena Vlada Kantona Sarajevo. Svodeći obrazovanje i znanje na nivo finansiranja komunalnih preduzeća, kantonalna vlast se otvoreno opredjelila protiv koncepcije evropskog “društva zasnovanog na znanju“ i u potpunosti Sarajevo izolirala iz evropskih tokova znanja i obrazovanja.
Rektorat, koji, politikantskim prijetnjama i besprizornim ucjenama, pokušava slomiti opredjeljenje za štrajk, postavljen je upravo od ove Vlade; politički je instruiran da Univerzitet usmjerava prema njegovu uništenju. Sjetimo se kako su propali brojni projekti poput gradnje Univerzitetske biblioteke u Kampusu, razvoja istraživačkih kapaciteta na UNSA, Centra za studente sa posebnim potrebama, itd., a postoje informacije da je brutalno pljačkan čak i Fond “Suada Dilberović“, namijenjen isključivo za studente sa socijalnim potrebama.
KO SDP BiH Sarajevo opredjeljenje za štrajk zaposlenih vidi kao posljedicu ukupnog odnosa Vlade prema Univerzitetu, ali i odnosa koji su politički, odnosno stranačkoideološki, konstruirani na ovoj visokoškolskoj instituciji. Svjesni činjenice da se budućnost ove zemlje može graditi samo na obrazovanju i stručnom i odgovornom radu, izražavamo krajnju zabrinutost za stanje u kojem se danas nalazi Sarajevski univerzitet. Iz tog razloga, KO SDP BiH Sarajevo podržava zahtjeve štrajkača za kompetentnim i dugoročnim sistemskim rješavanjem problema Univerziteta.
Vlada Kantona bi napokon morala vođenje obrazovanja prepustiti kompetentnima, a ne ideološki i poslušnički podobnima i korumpiranima, te rad Ministarstva za obrazovanje, nauku i mlade utemeljiti na principima podrške znanju i obrazovanju a ne političkim strankama i interesnim lobijima. Zato je nužno da se pri Ministarstvu imenuje ekspertni tim za visoko obrazovanje, a smjena očigledno nezakonitog, nesposobnog i skandaloznog Rektorata bio bi prvi logičan potez u procesu reforme Univerziteta i sistemskog rješavanja problema koji paraliziraju Univerzitet, te sve studente i profesore vode u totalno poniženje i međunarodnu izolaciju.