Kao što je bilo i očekivano, jučerašnje saopćenje sa konkretnim podacima o tome koliko je SDP BiH donirao novca od billboard kampanje građanima u ugroženim područjima, izazvalo je dodatne reakcije od strane jedne nevladine organizacije, koja svoj rad, navodno, predstavlja objektivnim i analitičkim.
U današnjoj analizi, ako se ista može tako nazvati, jer je, u najmanju ruku, nesuvislo podacima starim četiri godine praviti aktuelne analize, Udruženja građana Zašto ne i njihovog projekta Istinomjer, namjerno su predočeni podaci koji lako zbunjuju javnost. Upravo zbog toga, kroz ovo saopćenje želimo ovom udruženju građana jasno objasniti nekoliko detalja, koje oni smatraju spornim.
Kao prvo, u saopštenju Istinomjera pravi se paralela sa izdacima kampanje SDP BiH iz 2010. godine, koji, ni na koji način, nemaju dodirnih tačaka sa ovogodišnjom kampanjom i na taj način Istinomjer pokušava umanjiti značaj iznosa od, do sada, doniranih 30.000 KM, iz razloga koji su samo njima znani. Ova cifra nije konačna, jer će donacije biti nastavljene i nakon Opštih izbora, sve dok se novac predviđen za billboard kampanju ne potroši, a o svim doniranim sredstvima javnost će blagovremeno biti obaviještena.
Osim ovoga, u ovom udruženju su dokazali da jasno ne vladaju osnovama marketinškog oglašavanja. Naime, nijednom nije jasno rečeno, osim ako neko nije drugačije interpretirao, da se SDP odriče novca za outdoor kampanju, nego samo novca za jumbo plakate (billboard), što je jasno vidljivo na terenu, koliko to god ovo udruženje osporava. SDP se nije odrekao ostalih vidova outdoor oglašavanja, što znači da kantonalnim i opštinskim organizacijama partije nije zabranjeno da se oglašavaju preko plakata manjeg formata, city lightova ili sličnih materijala.
U saopštenju se također pokušavaju povući paralele sa radom Vlade FBiH i Fonda za pomoć poplavljenim područjima, time što se SDP BiH proziva da novčane donacije nije uplatio u taj fond. Glavni razlog zašto to nije urađeno jeste taj da je SDP, na osnovu podataka članstva sa terena, pogotovo iz poplavljenih područja, želio donacije direktno uručiti ugroženim građanima i školama i za to nije trebao nikakve posrednike.
Na kraju, želimo UG Zašto ne poručiti da se u svojim analizama malo pozabave i ostalim strankama koje nijedan fening nisu odvojile za poplavljena područja ili da, recimo, naprave analizu o tome kako to da Demokratska fronta – Željko Komšić, stranka koju oni tako često ne analiziraju ili za njih uvijek imaju pozitivne analize, može napraviti kampanju koja je cijenom, a i izgledom, u potpunosti slična kampanji SDP BiH iz 2010. godine, dok javnost stalno dezavuišu time da će kampanja biti skromna, u što se, iz do sada viđenog, nikako ne može povjerovati.