Radovi na tunelu Hranjen nisu prestajali, samo su bili prekidani nakratko zbog više sile – vode i obrušavanja materijala, kaže za Oslobođenje Elvedin Voloder, v. d. direktora JP Autoceste FBiH, uz konstataciju da je ranija procjena cijene svih radova iznosila oko 250 miliona KM, gdje je sada već izvjesno da je ona porasla na oko 300 miliona zbog lošijih geoloških uslova.
Prilikom naše posjete tunelu Hranjen iz pravca Prače, gdje su bili prisutni i gradonačelnik Goražda Ernest Imamović, načelnik Općine Pale (FBiH) Almin Ćutuk, kao i radnici Geodetske firme AMG Visoko, a koji prate iskop, snimanje, dinamiku radova, te provjeravaju da li postoje bilo kakva pomjeranja, uvjerili smo se u postojanost ogromne količine vode.
Ernest Imamović, gradonačelnik Goražda, smatra da je tunel Hranjen najznačajniji strateški projekat za istočnu gornjedrinsku regiju, kao i Grad na čijem je čelu. Uputio je apel struci, federalnoj Vladi i svim akterima uključenim u projekat da se u što kraćem roku okonča gradnja.
– Ne spadam u one koji kritikuju gradnju tunela i mislim da je u posljednjih 50 godina ovo najvažniji projekat. Na licu mjesta smo se uvjerili u količinu vode koja se nalazi u samom tunelu. Naravno, volio bih da struka kaže da li je moguće slobodnim padom vodu odvući i na taj način ostaviti još jednu mogućnost vodosnabdijevanja grada Goražda.
Još tokom ljeta sam pozvao sve aktere uključene u projekat da na zajedničkom sastanku građanima kažemo koji su razlozi što su radovi usporeni, a uvjerili smo se i sa grupom inžinjera da se radi o najsloženijem geološkom tunelu. Bez obzira na različita mišljenja i tumačenja, da li je tunel skup ili nije, mislim da je najskuplje ne imati putnu komunikaciju prema istočnoj Bosni, gradu Goraždu i cjelokupnoj regiji, naglašava Imamović.
Oslobođenje