Rusmir Mesihović

Svi pacijenti zaslužuju adekvatnu uslugu koju plaćaju

15. januara imenovan je na mjesto generalnog direktora najveće i najstarije zdravstvene ustanove u BiH koja je nedavno proslavila 120. godišnjicu. Na pitanje kakva je situacija nakon šest mjeseci kada su u pitanju finansije, prihodi, rashodi, dugovi, prof. dr. Mesihpvić je rekao da se zbog tranzicijskih procesa najviše reflektuje na stanje u zdravstvu, ali da se situacija popravlja.

Poslovanje za prva tri mjeseca u odnosu na prošlu godinu je bolje za 60 posto, a smanjili smo i par procenata duga prema dobavljačima. Iako je situacija bila teška i ozbiljna možemo reći da polako krećemo prema boljim danima za KCUS i sve pacijente.”

Kroz KCUS dnevno prođe 12.000 pacijenta. Angažirali su renomiranu evropsku kuću da proba riješiti problem čestog nedostatka reagenasa, ovo je jedan od gorućih problema zbog kojeg najviše ispaštaju pacijent.

Svaki Bosanac i Hercegovac jednom godišnje traži uslugu. Sistematičnom i dubokom analizom došli smou situaciju da imamo reagens. Angažovali smo tim ljudi renomirane kompanije iz Velike Britanije koji su vidjeli situaciju u laboratoriji i objasnili nam kako ćemo organizovati rad u laboraoriji i na KCUS“, istakao je prof. dr. Mesihović.

Liste čekanja za razne preglede su i dalje ogroman problem iako su u posljednje dvije godine smanjene za 30 posto.

To nam predstavlja jedan od najvećih uspjeha jer liste čekanja govore kakvo je organizacija. Imamo mnogo bolje liste čekanja nego što je u drugim razvijenijim zemljama“, kazao je prof. dr. Mesihović.

Gost jutarnjeg programa N1 je odgovorio na pitanje ukoliko bi se pristupilo reformi zdravstvenog sistema, šta bi se trebalo uraditi da se teško oboljeli pacijenti ne liječe u inozemstvu o svom trošku.

Prije godinu dana je napravljen prvi put pravilnik o liječenju u zdravstvu. Pacijenti imaju obezbjeđen novac od Vlade FBiH za liječenje koje ne mogu obaviti u BiH. Građani se trebaju upoznati s tim fondom.”

Prijem prvih pacijenta u renovirane prostorije KUM-a očekuje se danas. Na pitanje koliko će to ubrzati i poboljšati rad, Mesihović je kazao da se danas vrši generalno čišćenje i da će KCUS i pacijenti dobiti jedan veliki prostor.

Od načina rada, prijema pacijenata do radova koji će napraviti više reda. Dobili smo jedan veliki prostor, novi internistički dio u kojem će naši pacijent biti hospitalizirani i ulaz kroz tunel koji nije bio u funkciji 20 godina. Nadamo se da će se pacijenti, zbog kojih ovo sve radimo, biti zadovoljni načinom prijema i uslugom.”

Okončana je izgradnja Sterilne jedinice na Pedijatrijskoj klinici KCUS-a, koja ispunjava sve moderne svjetske standarde. U završnoj fazi je izgradnja 14. i 15. etaže za Kliniku za maksilofacijalnu hirurgiju i Kliniku za bolesti uha, nosa i grla.

U KCUS je uvedena je “etička linija” – poseban program za prijavu korupcije, uspostavljena u namjeri da se ukaže na nepravilnosti i zloupotrebu položaja bilo kojeg pojedinca kolektivu.

Etička linija nam daje mogućnost da sagledamo sve što se naziva problem korupcije. Imamo neovisnu komisiju koja radi s timom etničke linije. Svi korisnici trebaju imati adekvatnu uslugu koju su zaslužili i koju plaćaju od svojih doprinosa“, rekao je za kraj gostovanja prof. dr. Mesihović.

Moj profil

Zahvaljujući našem sistemu za administraciju Atlas, svaki član SDP BiH posjeduje vlastiti profil na stranici atlas.sdp.ba.

Ova mogućnost dozvoljava svim članovima da sami provjere i ažuriraju podatke na vlastitom profilu, da provjere stanje plaćenih članarina, kao i da učestvuju u anketama koje pokreće SDP BiH.

Kliknite ovdje da pristupite Atlasu



Socijaldemokratska partija Bosne i Hercegovine

Adresa: Alipašina 41
71000 Sarajevo
Bosna i Hercegovina

Telefon: +387 (33) 563 900
Fax: +387 (33) 563 901

Služba za odnose s javnošću:

Telefon: +387 (33) 563 941 ; 563 917
e-mail: informisanje@sdp.ba

SDP BiH je razvio aplikacije za mobilne i tablet uređaje. Preuzmite našu aplikaciju za iOs i pretplatite se na naše obavijesti.


Your Header Sidebar area is currently empty. Hurry up and add some widgets.