Kaže da je saobraćajna infrastruktura bila zapuštena u posljednjih 25 godina u Kantonu Sarajevo i da to pokušavaju promijeniti rekonstrukcijom tramvajske pruge, trolejbuske mreže i kupovinom novih vozila.

Velika pažnja usmjerena ka obećanju

Trenutno se radi na rekonstrukciji tramvajske dionice od Ilidže do Čengić Vile, a Šteta je kazao kako će podnijeti ostavku ako ona ne bude okončana do 1. septembra ove godine.

– Mnogo se o tome priča i velika je pažnja usmjerena prema mom obećanju. Ja moram istaći da trenutno što se dešava na radovima pruge, daje za pravo da kažem da neću dati ostavku. To sam izjavio u tom momentu da potaknem na odgovornost nas u izvršnoj vlasti. Mi do sada nismo imali slučaj da je neki projekt bio završen u roku. Mi kada završimo prvu fazu, završili smo 70 posto dionice – ističe Šteta.

Šteta kaže da je tender za tramvajsku dionicu Ilidža – Hrasnica završen i da su se prijavile firme iz Turske i Kine kao izvođači radova.

– Moja želja je da potpišemo vrlo brzo ugovor, a sada se gleda dokumentacija i bira izvođač radova na toj dionici – govori on.

Dodao je kako se intenzivno radi na raspisivanju tendera za rekonstrukciju trolejbuske mreže prema Vogošći koja je devastirana u proteklom ratu i da će i to uskoro biti akuelno.

– Ta mreža u Vogošći od rata ne funkcioniše. Mi smo raspisali tender za obnovu trolejbuske mreže do kraja ovog mjeseca. To se može napraviti iako nemamo ništa kontaktne mreže i nadam se da bi iduće godine mogli početi sa vraćanjem trolejbusa u Vogošću – naveo je Šteta za N1.

Uvezali staž radnicima GRAS-a

Kada je riječ o GRAS-u i dugovanju tog javnog preduzeća uz blokirane račune, Šeta je kazao kako polako ali sigurno saniraju pričinjeno teško stanje.

– Danas radnicima ne kasne plate, uvezan im je staž, 1.500 predmeta tužbi iz 2006. su nama dospjeli na sto i mi smo to sanirali. Sav dug struje smo platili. Imamo još velika potraživanja za PDV, tu imamo kašnjenja. Idemo u restruktuiranje GRASA, a formirat ćemo novo preduzeće i tako će i GRAS biti funkcionalniji- kaže Šteta.

Iako su energenti zbog rata u Ukrajini poskupjeli, Šteta kaže da su učinili sve da građanima Kantona Sarajevo olakšaju i cijene karata gradskog prijevoza snize.

– Nije bilo jednostavno. Imali smo zahtjeve prijevoznika za povećanje cijena karata zbog poskupljenja energenata. Mi smo pokušali olakšati građanima da prijevoznicima povećamo određene subvencije i da spustimo cijenu karte kako bi povećali broj putnika. To će trajati do kraja ove godine, ali ćemo kada budemo planirali budžet u septembru ići na to da bude javni prijevoz još jeftiniji – rekao je Šteta.