Na samom početku, kao roditelj moram istaći da je i ministar Kavazović bio svjestan da će situacija sa instrukcijom završiti na ovaj način, jer je to u javnosti bilo više nego evidentno. Međutim, namjera je i bila da se politikom administrativne sile neozbiljno prelome ozbiljne stvari preko koljena, što nas je i dovelo da je veliki broj roditelja s pravom odgovorio zaokruživanjem sve tri ponuđene opcije. Da se samo malo osluškivalo šta govore roditelji i struka, a ne forsirala politička isključivost, mi danas ne bismo imali ovaj problem.
Na žalost, još jednom naglašavam da se ovdje ne radi o namjeri poboljšanja obrazovnog procesa, niti je u pozadini interes djece, nego isključivo promocija pogrešnih političkih ambicija kroz obrazovni sistem KS. Instrukcija nije dobra jer vodi nacionalnom odvajanju djece u osnovnim školama, a znači i pristajanje na ustaljenu praksu segregacije učenika po nacionalnoj osnovi širom BiH.
Insistiranje na promjeni naziva jezika i književnosti kao nastavnog predmeta u nastavnim planovima i programima je u ovom vremenu bilo apsolutno nepotrebno. Stoga smatram da je izuzetno važno ovu trakavicu presjeći stavljanjem instrukcije van snage i izdati uvjerenje po ranijem modelu. U narednom periodu trebamo povesti javnu stručnu raspravu, kako bi u dijalogu sa roditeljima, struka i nauka dala svoj stav koji će, prije svega, biti u interesu djece s ciljem promocije društva zajedničkih vrijednosti i razvoju savremenog obrazovnog sistema.
Oslobođenje