Nova trasa autoputa 5c, za koju se zalažu SDA i HDZ i koja je usvojena u Predstavničkom domu Parlamenta FBiH, u potpunosti slijedi liniju razgraničenja HVO-a i Armije BiH uspostavljene 1993. i 1994. godine. Dakle, nova trasa će ići po zamišljenoj granici trećeg entiteta i predstavlja prvi korak ka konačnoj podjeli Bosne i Hercegovine.
SDP-ov Zastupnik u Federalnom Parlamentu i bivši ministar Prometa i komunikacija FBiH, Enver Bijedić, ocijenio je ovaj potez skandaloznim i šovinističkim.
„Trasa za koju se zalažu Izetbegović i Čović se prije svega udaljava od aerodroma, prolazi kroz vinograde i obradive površine i ide preko rijeka Bune i Bunice. Osim što promjena trase nema nikakvog uporišta u struci i što ugrožava život lokalnog stanovništva u ekološkom, egzistencijalnom i svakom drugom obliku, ona predstavlja i prvi korak ka konačnoj podjeli Bosne i Hercegovine, a sve u režiji SDA i HDZ-a“, rekao je Bijedić.
„Mi u SDP-u smo protiv nove trase autoputa 5c jer ona, osim što nema nikakvog uporišta u struci, crta nove granice unutar BiH. Ovaj potez vladajuće većine je skandalozan, šovinistički i krajnje bezobrazan. Naime, ono što je započeto u najtežim ratnim vremenima, vladajuća koalicija pokušava ozakonti decenijama kasnije. Trasa koridora 5c bi trebala i fizički podijeliti Mostar te postati kamen temeljac za dalju razgradnju Bosne i Hercegovine“, dodao je Bijedić.
Dom naroda Federacije BiH u četvrtak 9. februara bi trebao raspravljati o trasi Autoputa 5c kroz južni dio Mostara i usvajanjem novem trase ovjeriti dogovor Izetbegovića i Čovića o podjeli Mostara što je i prvo korak ka konačnoj podjeli Bosne i Heregovine.
Enver Bijedić