U prostorijama OO SDP-a Živinice, dana 09. 02. 2016. godine, održana je press konferencija povodom međunarodnog dana obrazovanja na kojoj se raspravljalo o školstvu i implementiranju postojećeg zakona o školstvu u isto, sa svim svojim prednostima i manama.
Na početku izlaganja, uvodnu riječ pred članovima i gostima je imao drug Mensur Glavić (nastavnik u II OŠ). Prema riječima druga Glavića, glavni problem predstavlja pretjerana upotreba politike u školskom sistemu, a na štetu samoga školstva. Tom izlaganju su se priključili i ostali članovi konferencije. Prof. Vasić Tihomir (dir. MSŠ Živinice) je više pažnje poklonio samom radu školskih institucija i implementiranju zakona o školstvu dok je drugarica Alimanović Suada (dir. OŠ Višća) više govorila o samim učenicima i problemima vezanim za njih. Tom otvorenom dijalogu su se priključili i gosti: Sivčević Nedim (dir. OŠ Husino), Hrustić Nada (član pred. OO SDP-a Živinice), Hasanagić Bekir (dir. DO Živinice) kao i ostali prisutni članovi, u cilju traženja rješenja za bolji i napredniji rad školstva i prosvjete.
Kao jedno od ponuđenih rješenja, posebno se izdvajao prijedlog druga Mešić Osmana (sek. OO SDP-a Živinice) o prioritetnom formiranju „Savjeta za obrazovanje OO Živinice“ sa čim su se složili svi članovi i odlučeno je da taj prijedlog bude u što skorije vrijeme ostvaren i konstituisan.
Opšte prihvaćeno mišljenje svih članova ove konferencije je da se ovoj temi mora krajnje ozbiljno i studiozno prići, naročito iz razloga da bi se izbjegle greške, koje su se prethodno znale pojavljivati.
Samo zdravo i nezavisno školstvo, koje predstavlja osnovni temelj edukacije ovog i svih budućih naraštaja, može dati rezultate u odgoju djece. Školstvo i svi prosvjetni radnici koji se nalaze pod pritiscima i uslovima koje diktira trenutna politika na tom regionu, ne može da ispuni one standarde i kvalitete koji se od njih očekuju. Zato se svim problemima koji pritišću školstvo mora krajnje ozbiljno pristupiti i treba uložiti maksimalan napor za rješavanje istih. Ne smije se nikad dozvoliti da školske ustanove budu bilo šta drugo osim mjesta gdje nove mlade generacije uče i stiču intelektualne i društvene vrijednosti.
Sa tim riječima i željama je i završena konferencija, gdje su svi prisutni, sa svojim prijedlozima i aktivnostima, pokazali koliko im znači rad školstva kao jedne od najvažnijih institucija u društvu i da problemi koji se javljaju u njemu, nisu samo problemi školstva, već i čitave porodice, društva pa i države, pa se zato svi i moraju uključiti u pomaganju i rekonstruisanju istog u što zdraviji i jači sistem obrazovanja.
Još je i Platon u svoje vrijeme rekao: „Ako obućar pravi lošu obuću, ništa zato, nacija će biti loše obuvena, ali ako učitelj proizvodi lošu generaciju učenika, propast će država“.
JAKO ŠKOLSTVO = JAKA DRŽAVA