Plakati i bilbordi Stranke demokratske akcije postavljeni na nedozvoljenim mjestima jasna su poruka građanima kakvu vlast imaju i kakvu bi vlast mogli imati. Promotivni materijal postavljen na nedozvoljenim mjestima je odraz nepravedne, nepotističke, korumpirane i bahate vlasti. Improvizirani bilbordi na javnim površinama postavljani su u toku noći, obavijeni mrakom – baš kao što su njim obavijene različite nezakonitosti u političkoj praksi aktuelne ilidžanske vlasti.
Ne samo Stranka demokratske akcije već i neke druge stranke, u borbi za izborno povjerenje građana i pod cijenu kršenja zakona Bosne i Hercegovine, uz svjesno nanošenje štete budžetima, pokazali su svoju viziju Ilidže i Bosne i Hercegovine kao neuređenog društva te sistema u kojem zakoni ne vrijede jednako za sve. Svjesno kršenje zakona, nanošenje štete budžetima i stvaranje nelegalne konkurencije agencijama koje se bave oglašavanjem, plaćaju poreze i zapošljavaju radnike upravo su pokazatelj na koji način se namjerava vladati.
Opštinska organizacija Socijaldemokratske partije Bosne i Hercegovine Ilidža poziva svaku nadležnu instituciju da u skladu sa zakonu otkloni promotivni materijal političkih stranaka postavljen na mjestima gdje to nije predviđeno. Pri tome uopšte ne očekujemo da će to učiniti oni kojima je čovjek navodno prioritet u političkom djelovanju. Također, ne očekujemo da noćne stranačke patrole prestanu uništavati promotivni materijal drugih političkih stranaka istaknut na predviđenim lokacijama za to. U konačnici, ne očekujemo da će Stranka demokratske akcije i druge političke stranke koje imaju udio u vlasti prestanu zloupotrebljavati ustanove, institucije i kompanije na Ilidži i ostatku zemlje.
Pozivamo građane da prijave bilo koju političku stranku ili kandidata koji na bilo koji način krši zakone ove države, pa i kroz postavljanje promotivnog materijala na nepropisanim mjestima za to.
Pozivamo građane da na dan Opštih izbora – 7. oktobra budu svijesni nazadnosti vlasti predvođene Strankom demokratske akcije i njenim koalicionim partnerima pokazanoj i u toku predizborne kampanje i u proteklih skoro 30 godina.
Građani – razmislite koliko je novca potrošeno na silne plakate i bilborde. To je sve zajednički novac građana koji je kroz pogodovanja na tenderima završio u džepovima današnjih sponzora kampanja. Prekinimo taj začarani krug!