Sedmi april 1948. godine, pod okriljem UN-a, osnovana je Svjetska zdravstvena organizacija sa sjedištem u Ženevi (Švicarska). Odlukom Skupštine Svjetske zdravstvene organizacije, 7 april je određen za Svjetski dan zdravlja i počinje se obilježavati od 1950 godine.
Svake godine se izabere ključni globalni problem i organizuju međunarodne, regionalne i lokalne manifestacije. U svakodnevnom životu pojam zdravlja podrazumijeva odsustvo bolesti.
Razumijevanje zdravlja proširuje se i konceptom unapređivanja zdravlja, kao procesa osnaživanja pojedinca da preuzme kontrolu nad svojim zdravljem i determinantama zdravlja, da bi ga unapređivao.
Ovogodišnja centralna zdravstvena tema je: „zdravi stilovi života djece i odraslih “. Tema i cilj predmeta su da učenici prošire prethodna i steknu nova funkcionalna znanja iz oblasti zdravlja i zdravih stilova života; razumiju uzroke i posljedice najčešćih rizika po zdravlje u adolescenciji, da nauče da procjenjuju rizike i razumiju načine kako ih mogu smanjiti ili izbjeći; poznaju usluge koje su im dostupne i načine njihovog obezbjeđivanja; razvijaju, usavršavaju postojeće i praktikuju nove vještine, koje su dio neophodnog repertoara životnih vještina i vještina za održavanje cjelokupnog zdravlja; razviju pozitivne stavove prema zdravim stilovima života i prema sopstvenoj odgovornosti za svoje zdravlje; razumiju svoju ulogu i odgovornost u stvaranju i održavanju zdrave sredine, kao i da u tome pokažu inicijativnost i preduzimljivost.
Čovjekova saznanja o zdravlju i bolesti nisu jedinstvena. Načini na koje se zdravlje i bolest shvataju direktno su povezani sa stanjem i odnosima u društvu, odnosno ponašanjem osobe i skupine. Sociološka istraživanja zdravlja i bolesti proučavaju društvene faktore koji mogu izazvati razne bolesti i nepovoljno uticati na njihov razvoj i ishod.