Gradonačelnici Sarajeva i Zagreba, Ivo Komšić i Milan Bandić, sinoć su, paljenjem lampica na bogato ukrašenoj jelki visokoj više od 20 metara, na sarajevskom Trgu oslobođenja-Alija Izetbegović, otvorili peti Coca-cola Sarajevo Holiday market.
Manifestacija će narednih 37 dana upotpuniti zimsku ponudu glavnog grada Bosne i Hercegovine mnoštvom zabavnih sadržaja.
Ove godine Zagreb je Sarajevu donirao dio ukrasa koji će krasiti centralnu gradsku jelku. Riječ je o dnevnim dekoracijama, tradicionalnim igračkama sa sjevera Hrvatske koje su uvrštene na UNESCO-ovu listu nematerijalne kulturne baštine, a među kojima se nalaze licitarska srca, paprenjaci, ogledalca.
Komšić je istakao da je ovo događaj koji treba Sarajevu pred božiće i Novu godinu.
– Ukoliko želimo da Sarajevo bude evropski grad kao što govorimo često, onda se moramo evropski i ponašati. Svi gradovi u Evropi imaju ovakve markete, ovo je dio evropske tradicije – naveo je Komšić.
Bandić je istakao da Sarajevo i Zagreb imaju mnogo toga zajedničkog.
– Tri su stvari koje dva grada povezuju. Prva je da su od njih ljepše samo Sarajke i Zagrepčanke. Druga je da su to multietnički, multikulturalni i multikonfesionalni gradovi, a treća da su to dva grada dobrih ljudi, puni toplote i ljubavi – naglasio je zagrebački gradonačelnik.
Coca-Cola Sarajevo Holiday Market zajednička je aktivnost UG ZUP Baščaršija i Fondacije Sarajevo Navigator, nastala pod okriljem USAID-a. Ovogodišnji Market dio je projekta ”PHOENIX – Kultura za budućnost”, kojeg finansira EU, a realizuju Općina Stari Grad Sarajevo, Zona unaprjeđenog poslovanja (ZUP) Baščaršija i Fondacija Sarajevo Navigator.