«Poučeni vrlo pozitivnim iskustvom održavanja dosadašnjih Branding konferencija, mi ćemo s ponosom biti dio ovog događaja», kazao je gradonačelnik Grada Sarajeva prof. dr Ivo Komšić.
– U modernim trendovima intenzivne globalizacije, brzih promjena u svijetu komunikacija i kretanja tržišta, branding će u nadolazećem razdoblju postati jedna od značajnijih investicija naše zemlje, a naročito njenog glavnog grada.
Prvi korak ka izgradnji strateških projekata brandiranja je svakako edukacija, a Branding konferencija se pokazala kao značajan edukativni događaj za podršku, unapređenje i razvoj brandinga u našoj zemlji. Napore organizatora da realizira ovaj zahtjevan događaj podržava Grad Sarajevo i gradonačelnik prof. dr Ivo Komšić, koji su pružili značajnu podršku u organizaciji najvećeg strukovnog događaja u BiH.
“Za svakog gradonačelnika veliki je izazov na koji način predstaviti privredne, turističke, kulturne i sportske potencijale svoga grada. Grad Sarajevo kao brand, svojim jedinstvenim identitetom, bogatim kulturno-historijskim nasljeđem je grad festivala – grad vrhunskih kulturnih događanja. Borba za nove investitore i što veći broj turista postaje sve dinamičnija i u tom ambijentu globalnih promjena, brending je za nas veoma važna tema. Poučeni vrlo pozitivnim iskustvom održavanja dosadašnjih Branding konferencija, mi ćemo s ponosom biti dio ovog događaja”, kazao je gradonačelnik Grada Sarajeva prof. dr Ivo Komšić.
Branding konferencija se iz godine u godinu razvija i povećava svoj utjecaj na lokalno ali i regionalno tržište. Tako je prošlogodišnju konferenciju posjetio 341 sudionik iz 11 zemalja (Austria, BiH, Hrvatska, Njemačka, Grčka, Makedonija, Crna Gora, Engleska, Slovenija, Srbija, Turska) uz objave i reportaže u 63 medija iz cijele regije.
Branding konferencija će se održati 12. juna, u sarajevskoj Vijećnici, s početkom u 9:00 sati.
Sve dodatne informacije o Branding konferenciji, načinu sudjelovanja, kao i cjelokupan program možete potražiti na web stranici www.branding.ba.