Adnan Šteta, ministar saobraćaja Kantona Sarajevo i predsjednik KO SDP-a Sarajevo, gostovao je u emisiji Polis u programu TVSA, govorivši o formiranju vlasti u KS, mogućim koalicijama i infrastrukturnim projektima u KS.
- Zadovoljan rezultatima SDP-a
– Uzimajući u obzir da se građanima obraćam prvi put zvanično nakon potvrde izbornih rezultata, zahvaljujem se građanima KS na velikom povjerenju koje je dobio sarajevski SDP. Građani su prepoznali rad naših ljudi, prije svega, onih na izvršnim pozicijama u proteklom mandatu.
U prethodnom periodu spominjalo se Štetino ime kao budućeg premijera KS, za što kaže:
– Ostaću u izvršnoj vlasti. Građani su prepoznali da ozbiljne stvari radim u izvršnoj vlasti i mislim da je to posao u kojem ja mogu najviše odgovoriti i gdje se faktički može vidjeti ono što ste obećali i što ste napravili, a ja volim odgovarati za ono što sam napravio i što nisam napravio. Izvršna je vlast nešto gdje ja želim da budem.
- Prioritet je formiranje vlasti na državnom i federalnom nivou
– Kada se tu stvari dogovore, lahko ćemo se mi u Sarajevu dogovoriti oko pozicija. Ima puno kvalitetnih kandidata u svim političkim partijama koji mogu biti premijeri i ministri.
- Radimo na programskim rješenjima
– U KS smo pokazali da programskim rješenjima možemo otkloniti neke razlike koje imamo između nas. Baviti se problemima građana i isporučiti građanima rezultat.
Bira li Šteta federalni nivo, državni ili ostaje u KS?
– Služit ću građanima. Građani su rekli da trebam ostati tu, biti ću na onoj poziciji na kojoj i SDP bude mislio da mogu najviše doprinijeti. Koji će nivo vlasti biti, vidjet ćemo… Ne bježim od odgovornosti, ne bježim ni od jedne pozicije, ali kada politike dogovore državni i federalni nivo, onda ćemo razgovarati o KS. Lahko ćemo se dogovoriti, mi kao Trojka smo stekli povjerenje jedni u druge.
- Jedna od opcija je da ostanem na istoj funkciji
– Korektno je reći uvijek partija, pa onda mi koji smo bili na listi, mene su prepoznali kao ministra saobraćaja. Razumno je i logično da to bude jedno od rješenja i moram reći da sam ponosan na mandat u ministarstvu saobraćaja. To je bilo ministarstvo za koje se nisu otimale političke partije prije četiri godine.
– Vidim se na svakoj poziciji na kojoj i u kojoj ću najbolje služiti i imati mogućnost da dam doprinos svim građanima – posebno je naglasio Šteta.
- Edin Forto je odličan premijer
– Imao sam zadovoljstvo da sa premijerom Fortom odlično sarađujem. Sva Vlada koju je predvodio Forto su ozbiljne vlade koje su napravile ozbiljne rezultate. Ozbiljan je kandidat, ne samo za poziciju premijera KS, već za bilo koju poziciju.
– Kada dogovorimo program i prioritete, lahko ćemo mi dogovoriti ko će gdje preuzeti odgovornost – zaključio je.
- DF je potencijalan partner u KS
– Poziv prema DF-u je otvoren. DF će odlučiti da li treba biti dio ovoga bloka koji će programski raditi.
- Puno ljudi u institucijama ne rade posao kako treba
– Svejedno je određenim ljudima da li će pruga biti završena u roku ili ne – nije ih briga što građani prelaze iz autobusa u tramvaj, što kisnu, što moraju platiti dvije karte. Neće toga više biti, svaki uposlenik bilo koje javne ustanove će raditi kao u realnom sektoru. Građani nemaju više vremena da čekaju. Trideset godina je prošlo od rata, a mi i dalje imamo rupe na cestama koje su bile i prije trideset godina.
- Nisam zadovoljan stanjem u javnom prijevozu
– Nisam zadovoljan, a puno toga smo napravili. Nije to još onako kako građani Sarajeva zaslužuju, ali će biti u naredne dvije godine.
Velike gužve u javnom prijevozu, posebno u jutarnjim satima, svakodnevnica su u glavnog gradu BiH, a resorni kantonalni ministar Adnan Šteta ocjenjuje da je takva situacija evidentna posljednjih 20 godina te da su te gužve povećane i zbog činjenice da je u toku realizacija projekta rekonstrukcije tramvajske pruge.
– Na relaciji od Čengić Vile do Ilidže saobraća 16 tramvaja, a na relaciji Čengić Vila – Baščaršija vozi 20 zglobnih autobusa i to na relaciji Čengić Vila – Baščaršija 14, a Čengić Vila – Skenderija šest autobusa – kazao je Šteta u izjavi za Fenu.
Istakao je da su građanima dostupne i redovne linije Dobrinja – Baščaršija, kao i željeznička linija od Baščaršije do Željezničke stanice i Željezničke stanice do Ilidže.
– To su stvari koje smo poduzeli od 30. augusta kada smo započeli realizaciju druge dionice tramvajske pruge – kazao je.
Šteta je naglasio da je rekonstrukcija drugog dijela dionice započela 30. oktobra od Čengić Vile do Marijin Dvora i plan je da se završi do kraja augusta 2023. godine. Izvođač radova je konzorcij od dvije kineske firme, a podizvođači su domaće građevinske firme.
Resorni ministar podsjeća da su krajem augusta 2021. godine započeli projekt rekonstrukcije tramvajske pruge te da su krajem augusta ove godine završili prvu dionicu od Čengić Vile do Ilidže.
TVSA/Faktor